Listing 1 - 7 of 7
Sort by

Book
#contact : de menselijke factor in customer service
Author:
ISBN: 9789082219104 Year: 2014 Publisher: Amsterdam Bizzbooks

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Hoe organiseer je klantcontact en maak je van je customer service agents high performers ? Producten en diensten worden steeds complexer, de klant wordt steeds wijzer. Wanneer de klant toch een vraag heeft en het antwoord niet snel op het web vindt, wordt de telefoon gepakt. Maar voor het zelfde geld stuurt de klant een tweet de wereld in. Medewerkers die klanten helpen en te woord staan, moeten sneller en slimmer werken. Dit boek gaat over alle HR-aspecten van het organiseren van klantcontact. Klantcontact is mission critical voor het succes van bedrijven en instellingen. Dus ook voor afdelingen van ziekenhuizen die afspraken inplannen. Of voor informatiebalies van gemeentelijke instellingen. Of voor reserveringslijnen van theaterbespreekbureaus. Of voor ICT-helpdesks en hulp- en nooddiensten.In 'Contact' wordt aandacht besteed aan alle onderwerpen die op het snijvlak van klantcontact en human resources liggen: van arbeidscontracten tot kennismanagement, en van KPI's tot personeelsverloop. Het bevat tientallen best practices en cases. Op de website http://www.customercontact.nl die bij dit boek hoort, vind je praktische tips, how to's en checklists, maar ook relevante artikelen, rapporten en YouTube-video's. Ook via de website verkrijgbaar: kennis- en inzichtvragen, per hoofdstuk ingedeeld en handig voor studiedoeleinden.Dit boek is bedoeld voor iedereen die professioneel bij klantcontact betrokken is. Het boek helpt niet alleen agents, supervisors, managers en staffunctionarissen om het contactcenter beter te begrijpen. Het is ook bij uitstek geschikt voor marketeers, ICT'ers, recruiters en HR-professionals. Bron : http://www.managementboek.nl


Book
Optimierung von Gesprächen in der professionellen Telefonie
Author:
ISBN: 3732996190 3732903958 3732992446 Year: 2017 Publisher: Berlin Frank & Timme

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Biographical note: Judith Pietschmann schloss 2017 ihre Promotion an der Martin-Luther-Universität Halle-Wittenberg ab. Als Dozentin in der Abteilung Sprechwissenschaft und Phonetik lehrt und forscht sie in den Schwerpunktbereichen mündliche Kommunikation in institutionellen Kontexten, qualitative und quantitative Sprechwirkungsforschung, Prosodie in Interaktion und kommunikative Kompetenzförderung in der beruflichen Qualifikation. Long description: Telefonische Dienstleistungsgespräche sind zentraler Bestandteil der gesellschaftlichen und wirtschaftlichen Kommunikationspraxis. Sie sind in erheblichem Maße vorgeplant und standardisiert. Neben den gewünschten Positiveffekten (Einheitlichkeit, Effizienz, Kundenorientierung) führen etablierte Gesprächsstandards zu ungewollten Negativerscheinungen wie sprecherisch-sprachlichen Stereotypen, Übermarkierungen oder automatisierter Gesprächsführung. Diese und andere Phänomene bilden den Untersuchungsgegenstand des Forschungsschwerpunktes zur professionellen Telefonie an der Martin-Luther-Universität Halle-Wittenberg. Die Autorin bündelt und systematisiert in ihrer Studie die zurückliegende Forschungsarbeit, erweitert diese um eigene Untersuchungen und illustriert beispielhaft Ansätze, Konzepte und konkrete Maßnahmen zur Optimierung von Gesprächen in der telefonischen Kundendienstleistung.


Book
Direct marketing inspiratieboek : de handleiding voor de praktijk
Author:
Year: 1996 Publisher: Tielt Schiedam Lannoo Scriptum Management

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Customer contact centers
Authors: --- --- ---
ISBN: 9055838578 9789055838578 Year: 2002 Volume: *1 Publisher: Mechelen Kluwer


Book
Direct marketing : praktijkboek : tips, cases en adviezen
Author:
ISBN: 9789020965544 9020965549 Year: 2006 Publisher: Leuven LannooCampus

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Direct Marketing. Praktijkboek is een boek voor mensen uit de praktijk, geschreven door mensen uit de praktijk. Bekende direct marketing professionals geven tips en adviezen over bijna 200 uiteenlopende thema's, verspreid over verschillende rubrieken: van adressenbestanden over databases, direct mail, direct response reclame, telemarketing, loyalty marketing tot e-mail marketing. Elk hoofdstuk vormt een mooi afgerond geheel dat makkelijk leest. De auteur sleept je mee van vraag naar vraag, van antwoord naar antwoord, afgewisseld met boeiende voorbeelden uit de praktijk. (Bron: covertekst)


Book
Heerlijke nieuwe wereld
Author:
ISBN: 9789026322624 Year: 2009 Publisher: Amsterdam Ambo

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

In Heerlijke nieuwe wereld – de titel is een verwijzing naar het beroemde boek van Aldous Huxley – legt hij de donkere kanten van onze maatschappij bloot. Als ‘Michael G.’ onderzoekt hij de gang van zaken in callcenters. Hij werkt in een fabriek die broodjes bakt voor supermarktketen Lidl. Daar wordt hij tot de rand van de uitputting gebracht en loopt hij regelmatig brandwonden op. En hij leeft als dakloze, waarbij hij bij temperaturen van min twintig de nacht op straat doorbrengt. Met zijn reportages wil Wallraff aandacht vragen voor de schrijnende omstandigheden waarin sommige van onze medemensen leven.


Book
Tekstvaardig : werkboek
Authors: ---
ISBN: 9030634987 9030634995 Year: 2006 Publisher: Wommelgem Van In

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Keywords

Schoolbooks - Didactic material --- Nederlands --- Communicatieve vaardigheden --- Media --- Zakelijke communicatie --- Vergadertechnieken --- Rapporteren --- Telefoneren --- 651.7 ) notuleren - verslagen - rapporteren --- correspondentie --- formulieren --- handelscorrespondentie --- solliciteren --- telefoneren --- zakelijke communicatie --- 651.7 BAER --- brief --- communicatieve vaardigheden --- folder --- media --- mondeling presenteren --- rapporteren --- telefoon --- vergaderen --- antwoordapparaat --- betoog --- boodschappen --- callcenter --- dialogeren --- notulen --- persbericht --- rapport --- schriftelijk verslag --- sollicitatiebrief --- telemarketing --- verkoopbrief --- voordracht --- 800.5 --- Communicatietechnologie : vaardigheden --- Communicatie ; leermiddelen --- #BSCH: vak: Nederlands --- 803.93 --- schriftelijke communicatie --- 305.8 --- schoolboeken --- communicatie --- 485.1 --- Handboek/cursus --- gesprekstechnieken --- handboek --- offerte --- presenteren --- secundair onderwijs --- sollicitatiegesprek --- verkoopgesprek --- Nederlands, communicatie --- scriptie (eindwerk) --- vergadertechniek --- mondelinge communicatie --- 316.77 --- 803.93 Nederlands. Nederlandse taalkunde --- Nederlands. Nederlandse taalkunde --- Nederlandse taal- en letterkunde --- 007 --- 007.1 --- 007.2 --- Contains audio-visual material --- Didactics of Dutch --- Higher education --- Mass communications --- Dialect --- Etymologie --- Fonetiek --- Idioom --- Zinsleer --- Linguïstiek --- Vlaams --- Vlaanderen --- Emigratie --- Schrijven --- Tekst

Listing 1 - 7 of 7
Sort by